.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ساخت فیلم‌مستهجن توسط تعدادی‌دانشجو

تعدادی از دانشجویان یک واحد دانشگاه آزاد،اخیرا اقدام به ساختن یک فیلم مستهجن کرده اند که به زودی رسیدگی به آن در دستور کار پلیس و دستگاه قضایی قرار خواهد گرفت.

خبر تهیه فیلم مستهجن توسط برخی دانشجویان دانشگاهی، زنگ خطری جدی و جدید را برای مسئولین این دانشگاه و بویژه آقای جاسبی به صدا درمی آورد.

حال پایگاه خبری تحلیلی مواج، دو سوال اساسی را مطرح کرده و پاسخ به این سوال را به شخص آقای جاسبی واگذار می نماید. جناب آقای جاسبی، چرا مسئولین این واحد دانشگاهی نسبت به مسایل اخلاقی دانشجویان این قدر بی توجه و بی تفاوتند؟

چرا مسئولین این واحد حاضر نیستند حتی نگهبانی را برای کنترل کارتهای دانشجویی دانشجویان قرار دهند تا حداقل از ورود قاچاقچی ، سارق و ... به دانشگاه جلوگیری شود؟

بر ما روشن است که مسئولین این دانشگاه اعتقادی نسبت به برخورد با مسایل خلاف شرع و غیراخلاقی در دانشگاه ندارد! اما کجاست قانون و مجری آن که با آنان ...

جناب آقای جاسبی ، شما با امضاهایی که نسبت به تایید مسئولیت برخی افراد ناکارآمد دارید، در قبال تمامی این فسادها نیز باید پاسخگو باشید.

در آخر یادآور می شویم این فیلم مستهجن روز پنج شنبه مورخه 2/1/1389 در اختیار مراجع ذی صلاح انتظامی و اطلاعاتی قرار خواهد گرفت تا بی مسئولیتی و بی تدبیری و بی کفایتی عده ای معلوم الحال را سربازان گمنام امام زمان (عج) پیگیر باشند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 3 ارديبهشت 1389
این مساله چه ربطی به جاسبی دارد؟ ممکن است در دانشگاه دولتی نیز اتفاق بیفتد.
نا شناس 4 ارديبهشت 1389
تازماني كه آقاي هاشمي از جاسبي حمايت مي كند از ماست كه بر ماست از آنجائيكه دردانشگاه آزاد دختران به صورت نمايشي چادر بر سر مي گذارند بهتر از نگذاشتن است .آقاي جاسبي دلش خوش است كه دردانشگاه حجاب رعايت مي شود وعمارتهاي زيادي ساخته مي شود.
g 4 ارديبهشت 1389
اگر ممکنه سری هم به دانشگاههای دیگر بزنیم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.193 seconds.